nyt fra bestyrelsen

Grøndal Grundejerforening af 1981 har nu fået sin egen hjemmeside 14.05.2018.
Grøndalgrundejerforening-af1981.dk

Hjemmesiden er ment som det sted, hvor man kan finde oplysninger om, hvad der sker / rører sig i foreningen og, hvor man kan finde oplysninger og nyheder vedr. foreningen.
I menuen kontakter kan man få oplysninger om foreningens bestyrelse og finde mailadresser. Både foreningens mail adresse og bestyrelsesmedlemmernes mail adresser. Alle er naturligvis velkommen til at bruge disse adresser.
Hver enkelt af menuerne kan lukkes op særskilt, og der vil løbende blive ”fyldt” i disse menuer.
På nuværende tidspunkt er alle menuer ikke tilgængelige; dette vil ske løbende.

Foreningens mail vil blive overvåget mindst 1 gang pr. uge.

Har man nyheder, indlæg eller oplysninger omkring Grøndal Grundejerforening af 1981 eller Grøndal eller for den sags skyld hele Fanø, man ønsker skal deles med andre, kan disse sendes til: mail@grøndalgrundejerforening-af1981.dk. For at indlæg mm. kan deles med brugere af hjemmesiden, skal disse holdes i en saglig tone.

Nederst i hver enkelt menu findes der et søgefelt; her kan man skrive sit søgeord, og siden vil finde de steder, hvor søgeordet fremkommer.

Siden er tilgængelig på Google Du kan gå denne vej via Google:
Grundejerforeninger – Fanø Kommune

April 2019:  På Generalforsamlingen blev der oplyst, at hjemmesiden siden sin start i april er besøgt ca. 3000 gange og der er søgt på ca. 7000 emner. På Generalforsamlingen er det vedtaget: At Vintereftersyn i marts måned fremover ikke foretages.

Bestyrelsen for : grøndalgrundejerforening-af1981.dk